I forbindelsen med Ligaens digitale generalforsamling 23 april ble det invitert til en samling for LA2G sine medlemmer, for en felles deltakelse på det videooverførte årsmøtet. Det var ingen store kontroversielle saker på agendaen i år, ei heller noen styrevalg som vekket det helt store engasjementet. Vi kan vel konkludere med at NRRL aldri har hatt så mange medlemmer som nå, eller så god økonomi.
Vi var 6 medlemmer som deltok fra gruppa og vi utgjorde hele 8 % av total deltakelse på generalforsamlingen, så sånn sett skal vi være fornøyd. Vi vet også at flere medlemmer fra gruppa deltok fra hjemme QTH.
Det ble servert pizza til de ivrige deltakerne og det ble rapportert god stemning under hele generalforsamlingen.
![]()
