Gardermogruppen av NRRL -LA2G avholder sin årlige generalforsamling/årsmøte onsdag 25. mars kl. 19:00 i gruppelokalet på Jessheim. Innkalling med sakspapirer er utsendt til alle medlemmene på epost i dag, disse kan også lastes ned av medlemmene fra For medlemmene -> Årsmøtereferater -> Generalforsamling 2026.
Vi ønsker alle medlemmer velkommen!
![]()
