Innkalling til Generalforsamling 2026

Gardermogruppen av NRRL -LA2G avholder sin årlige generalforsamling/årsmøte onsdag 25. mars kl. 19:00 i gruppelokalet på Jessheim. Innkalling med sakspapirer er utsendt til alle medlemmene på epost i dag, disse kan også lastes ned av medlemmene fra For medlemmene -> Årsmøtereferater -> Generalforsamling 2026

Vi ønsker alle medlemmer velkommen! 

Loading

Dette innlegget ble publisert i Gruppemøter. Bokmerk permalenken.